fredag 19. oktober 2012

Valpekurs i regnet!

Før kursstart...
 
 
Maja og jeg begynte på valpekurs på tirsdag. Det regnet kjempe masse, noe Maja ikke var så begeistret for. Vi hadde kledd Maja godt for været, hun hadde på seg ullgenseren sin pluss regndekkenet sitt. Til tross for regnet fulgte hun med og var flink til å høre på meg. Hun fikk flere pauser på armen min som gjorde situasjonen litt bedre.

På slutten av kurset ble det en del prating, og da var jeg nødt til å pakke et teppe rundt Maja, siden hun frøs så fælt. Vi skulle også kalle inn hundene før vi ga oss for dagen. Da sa instruktørene: "Vi tregner nok ikke langline på henne". Det hadde de rett i! Maja var riktignok kjempe våt og kald, men kom på min innkalling og ble overlykkelig da hun fikk igjen sitte på armen min.

 
 

 ... og etter

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere er - i all slags vær! Og så fine bilder på bloggen :) Håper jeg ser dere snart igjen.

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er:) Maja ser super nydelig ut, og dere er et bra team!!

    SvarSlett