tirsdag 4. september 2012

Lek i gresset!


Nå har vi vært en tur ute og lekt på gresset igjen. Vi har tatt av "ørepynten" og foreløpig står ørene fint opp på egenhånd. Mamma har gjerdet inn forsiden av hagen, så nå kan man trygt få en liten raptus ute på gressset. Maja syns ikke det er så gøy å gå tur i bånd, men noen runder rundt på gresset er bare moro. Maja var også svært hjelpsom da hun ble med meg i klesbutikken for å kjøpe ullundertøy og turbukse til fjellturen med klassen. Jeg reiser i morgen og blir borte til lørdag. Jeg kommer til å savne den lille jenta mi såå mye, men jeg vet at Mamma passer godt på henne mens jeg er borte:)
Maja går ikke langt vekk fra meg, og jeg må innrømme at det er deilig å ha min helt egen private varmepose på føttene, mens jeg gjøre lekser:)




1 kommentar:

  1. Så fine bilder! Ble hun med i butikken... så søtt :)
    Maja er en heldig liten hund synes jeg, som havnet hos deg.

    SvarSlett